Internet igen!

Nu har vi äntligen fått internet hemma! Det var på tiden! Nu börjar vi få ordning och reda i vår lya, äntligen! Hatar att bo i kartonger. Jag trivs faktiskt jättebra här, fast känns ändå inte som att vi riktigt bor här- Norrköping är ju hemma för mig än. Känns konstigt att inte bo där mer faktiskt! Men klart man känner sig hemma här med, har ju bott här längre! Man kan inte sätta foten utanför dörren utan att stöta på farfar dock! Kan ju vara lite jobbigt ibland ;) han är ju som han är! Men jag tycker om min farfar, massor! Stöter också på min farbror Håkan väldigt ofta, jättetrevligt! Ikväll är älskling på bio med sina vänner och jag sitter här hemma. Hade varit trevligt att gå på öltältet, var ju si så där 1½ år sen jag festade! inte för att jag saknar själva festandet sådär mycket, men det är ju trevligt att dricka gott och umgås med vännerna. Men det kommer fler gånger. Nu har Martin börjat vara pappaledig med Lukas, och jag jobbar och står i! Det funkar jättebra, minus att Lukas vägrar ta flaskan, så varje rast jag har kommer dom så att han får äta av mig.. Men vi tränar för fulla muggar! Känns jättebra att jobba, kul att träffa lite folk! Ja, vad ska jag annars skriva? Händer inte så värst mycket! Nu ska jag ta mig en lång dusch och njuta av ensamtiden.. Den är värdefull när man har barn kan jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0