Åka igen?


Är ett evigt åkande till Katrineholm vill jag säga!
Verkar som att jag måste åka dit nu i veckan igen, kanske idag, eller i morgon. Måste kolla på fler lägenheter. Den som vi vill ha är det inte säkert att vi får, och då kan vi ju inte stå där tomhänta. Den vi vill ha ligger port i port med Emelie, det är ju lite roligt ^^ och väldigt nära farfar, bra om vi vill ha hundvakt ^^ hehe. Dessutom får vi den redan 1:a maj isåna fall, och det vore ju alla tiders.

Inatt har Lukas som vanligt sovit jättebra, han vaknade vid 7 för att äta och sen somnade han om på stört och sov till kl 10. Nu ligger han på sin mysiga fårfäll under sitt babygym, vilket han älskar! Så spelas hans skiva här också, just nu "Blinka lilla stjärna" Han älskar verkligen den låten! Till och med när jag sjunger ^^ haha.

Nu ska jag stöka runt lite här, och kolla om Lost går att ladda ner idag!

Nu som bor i kholm som jag vill träffa när jag kommer, se till att ha tid för mig och Lukas! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0