Bvcbesök


Idag har jag varit på bvc med Lukas. Han fortsätter att växa så det knakar. han väger nu 6615 kg och är 64 cm lång! Det går undan. Det var också en liten läkarkontroll idag, läkaren kollade samma saker som dom gjorde på bb. Kollar reflexer, känner på magen osv. Allt såg bra ut! När dom ska kolla reflexer håller dom i armarna och sen släpper, då blev vår lillekille jätterädd och började gråta, mammas lilla! Då värker det verkligen i mitt hjärta!

Sen har jag varit på stan en sväng. Riktigt tråkigt att gå på stan själv! När jag bor i Katrineholm får jag dra ut mina kära vänner ^^

Snart kommer väl Älsklingen hem, då ska han ut  och jogga runt stömmen med Panni, och Tone såklart! Jag ska väl börja tänka på mat kanske.. Någon måste man ju äta ^^

Nu vill jag ha helg!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0