....


Så var det Måndag igen.. Helgen har gått fort trots att jag och Lukas har varit själva hela dagarna. Vi har gått på stan och så har vi bara myst här  hemma. Jag skulle kunna krama och pussa på Lukas hela dagarna, men då blir han lite sur på sin mamma..

I morse sov Lukas vääldigt länge! Till 8.30 närmare bestämt! Vilken liten unge =) väldigt skönt!
I morgon ska han på sitt första läkarbesök, vet inte riktigt vad dom ska kolla? Om en månad därimot ska han ju få sin första spruta!!! Det kommer bli väldigt jobbigt! Hatar ju att se min lillkille ledsen!

Idag vet jag inte vad som händer? Martin är i vanlig ordning i skolan. Ska väl ta en promenad eller två. Får bli helg nu tycker jag, då drar vi till Katrineholm! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0