....


Sådär ja, nu har vi åter igen varit i Katrineholm över helgen. Vi kom hem igår kväll. I fredags var vi på kfab och skrev kontarkt på vår nya lägenhet, äntligen säger jag! =) Den 15:e maj får vi nycklarna. Då kommer vi börja flytta saker dit, men inte flytta in förens i slutet av maj. Nu längtar vi massor såklart!

På kvällen i fredags var vi hos Marcus och Elin (och deras bebis i magen) där var också Poyan, Malin och lilla busfröet Linnea. Vilken fart det är på den lilla tjejen, så söt! Ska bli kul nör Lukas är i hennes ålder! hehe. Vi var där hela kvällen lång och satt och prata och åt godis.

I lördags träffade jag Dessan,Alec, Emma.e och Emma.h, det var trevligt, men ack så stelt det var? Ingen verkade vara på gott humör? Sen traskade jag och Lukas hem till min mamma. Där var Henriks bror med familj, deras lilla son är 6 månader, Vilgot. Vi käkade tacopaj och kikade på melodifestivalen. Jag tycker ju då att rätt låt vann, men det verkar jag vara ensam om =) haha.

I söndags var vi ute i Hulta hela dagen. Martin hjälpte sin pappa med att fälla träd och så elda vi ris på isen. Sen fick vi i vanlig ordning skjuts hem. Tone är kvar i Hulta och har det härligt. Jag åker tillbaks till Katrienholm på Onsdag och hämtar henne, sen blir jag antagligen kvar, och Martin kommer då på Fredag, så det blir väl en till helg i Katrineholm =) vad ska vi göra hemma liksom?

Nu ska jag mata min lillkille innan jag får besök av Emma.e och Fia. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är absolut inte ensam om att tycka de var rätt låt som vann melodifestivalen. Jag tycker detsamma.:)

2009-03-17 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0