Etferkontrollen gjord!


Nu har jag äntligen varit på efterkontrollen på mvc. Fick träffa läkaren som snittade mig, hon som är den första som någonsin tog i Lukas. Vi satt och pratade lite runt omkring min förlossning, som enligt henne var väldigt jobbig, enligt mig också såklart =) men jag trodde ändå att det var vanligt att det gick till som det gjorde. Hon sa iaf att hon tyckte att jag skulla försöka föda vaginalt nästa förlossning, men om jag vill får jag bli snittad igen. Det kommer inte få gå lika lång tid som sist. Skönt att höra! Sen gjorde hon lite undersökningar, och allt såg bra ut. Mitt ärr syndes väldigt tydlig tyckte hon, så hon rekomenderade mig att tejpa på det, för att på så sätt få det mindre tydligt? jaja, bara att lyda! =) Mitt blodvärde var bra nu också, det har ju varit dåligt i typ ett år! =P
 Sen hälsade hon mig välkommen åter! haha. Under tiden var Lukas med en undersköterska. Han hade skött sig bra och blev allas charmtroll! hehe.

Har en köttförslimpa i ugnen som snart är klar! Hungrig! Martin är ute och springer i snövädret, och Lukas sover så sött i sin säng. Förhoppningsvis kommer det snart någon människa och ska köpa mitt gamla barbord + en hylla. 450 bananer rikare kommer vi bli! Om hon bara här av sig som bestämt?!

I helgen blir det hör och häpna Katrineholm igen! Tänk om bara tiden kunde gå fortare så vi bor där!

Ne vet ni vad, nu ska jag pyssla med lite annat!


Kommentarer
Postat av: Jessi

man skulle ju nästan kunna säga att ni redan bor här så ofta som ni är här ^^

2009-03-24 @ 00:44:08
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: EmmaH

Hej Gumman!

Jag vill mycket gärna träffa dig när du är i Katrineholm.

Kunde inte svara förut :)



ses i helgen hoppas jag :)



kramkram!

2009-03-25 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0