Ge mig pengar!


... eller iaf en lott med massvis av pengar på! =) Önskar verkligen att jag hade gott om pengar. Finns så mycket jag vill göra, och så mycket saker som jag vill ha. Är väldigt trött på att leva snålt!

Idag är Martin i Katrineholm med Simon. Dom är på Ericsson och pratar som sitt x-jobb dom ska ha efter sommaren. Hoppas dom får bra nyheter. Jag och Lukas har i vanlig ordning varit nere på stan och ögonshoppat =) passade även på att köpa en present till henric som fyller 40 år på söndag. Alla fyller år nu! Martins mamma fyller snart, och så fyller ju jag snart också! =)

igår var jag ute och sprang en bit, väldigt skönt. Men fick så sabla ont i bröstet, så rundan blev inte så lång som jag hade velat.

Nu ligger Lukas och sover, och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Är väldigt trött, men somnar jag så blir jag ännu tröttare sen. Lukas sover inte längre lika bra om nätterna som han gjorde ett tag. Han vaknar väldigt ofta och vill ha sin napp som han har tappat, och för att äta 2 ggr. Det var skönt så länge det varade när han sov precis hela natten! =) Han är inne i en riktig kinkperiod nu, på kvällarna är det inte något som är kul! Han bara skriker och skriker. Vi vet inte ritkigt vad vi ska ta oss till då! Jobbigt =( inte alls kul att se honom så ledsen.

Om jag kanske ska ta och plocka undan här hemma lite, och vänta på samtal från Martin! Nyfiken! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0