Gravidmage!


Katrineholm nästa! I vanlig ordning med andra ord =)

Lukas har inte sovit mycket alls inatt, så jag är lagom pigg! Men nu sussar han så sött så... Morr! Jag vill sova!

Läste nyss en tjejs blogg, hon är gravid i vecka 24, hon hade lagt ut en bild på sin mage. Hon gnällde över hur jobbigt och tungt det är med magen! hehe, stackars henne.. Värre blir det! =) Magen var så liiiiten.. Roligt när man själv inte är gravid. Känner igen mig, man tyckte hela tiden att det var så jobbigt, men man viste ju inte att det blit tusen gånger värre!

   Min mage i vecka 24. Jättestor tyckte jag!

Sista bilden på min gravid mage! Alltså vecka 42.. Där var den ganska så stoooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0