Lägenhetstittande!


Nu har jag tittat på två stycken lägenheter här i Katrineholm. Ingen var väl direkt något att ha, iaf inte om man tittar på tapeterna =/ sånt är väldigt viktigt för mig. Var superfärglada tapeter i alla rum, blä tycker jag! Men man vet ju inte om hyresvärden är villig att tapetera om osv. Vi tittade på en lya i helgen också, och den kan vi få om vi vill! Likadant där gällande tapeter, i värsta fall kan man ju fixa i ordning själv =) var väldigt låg hyra där och det är ju kanon för oss. Vi får helt enkelt se vilken det blir!

Igår kväll var jag hemma hos Emma.e, vi var ett par stycken där. Rena rama dårhuset med två galna hundar och en mojje till katt =) trevligttrevligt! Ska dit ikväll igen, om jag inte ska hem. Får skjuts av Emma.H i morgon om jag vill, så kanske ska vara lite ekonomisk för en gångs skull! hehe.

Just nu ligger alla och sover i detta hus! Lukas sover på sängen som en stock och min kära mor tar sig en eftermiddgaslur på soffan. Jag är dötrött, men har ingen lust att sova, då blir jag tröttare! Hungrig är jag också, så kanske ska ta och laga något medans min lillprins sover så gott! Ja, så blire!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0