Mycket


Nu är vi hemma efter många dagar i Katrineholm. Skulle gärna ha stannat längre känns det som, man känner sig verkligen hemma där och det händer saker nästan hela tiden. Har hunnit med att träffa alla jag vill ^^ Var ute hos min farmor igår och åt god mat. Lukas fick en jättemysig fårfäll utav henne och en stickad tröja. Så var även hennes karls dotter där och hennes toksöta döttrar, dom hade köpt en jättefin pyjamas till Lukas. Vi hann ockå med att åka till Farfar och Berit, där bjöds vi på nygräddade bullar, mumma.

Så har vi såklart träffar Poyan,Malin, Linnea, Marcus och Elin. Det var som vanligt trevligt! Ska bli kul sen när Marcus och Elin får sin lilla knodd också! Då har vi alla bebisar! ^^ I lördags träffade jag båda Emmorna också, många skratt som alltid! Ska bli härligt att kunna träffa dom ofta, helst varje dag sen ^^

Så har jag för första gången varit på opera ^^ trodde väl att det skulle vara lite tråkigt, men tji fick jag! Var faktiskt jättefint och trevligt! Var såklart där med mina svärföräldrar. Lukas var med sin pappa, var borta ifrån honom 4 timmar! Så länge har jag inte varit ifrån honom, men det gick ju kanon ^^

Så letar vi lägenhet för fulla muggar, för något radhus blir det inte, vi får inget lån! Men det funkar det med! Vi har tittat på två stycken nu i helgen, men ingen var något att hurra för. Så vi får väl se! Men flyttar gör vi ju iaf, vi har ju sagt upp vår lya ^^

Nu ska jag laga lite mat till min Älskling som kommer hem när som helst!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0