Promenadgalen!


Hallådär!

Nu sitter jag hemma hos mor min. Kom hit redan halv 8 i morse. Anledningen till det var att Martin skulle med en buss till Norrköping kl 8. Idag har jag och Lukas mest varit ute och gått. I morse gick vi Djulö ale, sen ner på stan och köpte present till Lukas farmor som fyller år snart. Sen hem till min mor en snabbis och åt för att sen ta en till promenad :) vet heller inte hur många gånger jag har varit på ICA nära, först för att handla halstabletter till min hostiga lillebror, sen för att handla lite tacogrejer. Jag ska nämligen till Emma.e kl 5, vi ska käka lite tacopaj tänkte vi. Smarrigt värre. Sen tänker jag stanna där hela kvällen lång, närmare bestämt tills min mor slutar jobba kl 9. Sen är det väl bara att sova :) känner mig skapligt trött nu! Lukas ligger här brevid mig och sover i sin barnvagnsisatts. tröttis!

I morgon kommer Martin tillbaks hit. Vet inte vad som händer på kvällen? Pizza i vanlig ordning kanske?? På dagen ska jag iaf träffa min farmor och mina små kusiner.

Köpte världens roligaste nappar idag! Dom lyser i mörkret :) bra när den ramlar ur munnen på natten! Slippa leta en massa! :)

Nu ska jag fortsätta kika runt lite, sen mata lillkillen om han vill vakna någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0