Tråkhelg!


Usch, det här kommer bli en tråkig helg!! Martin ska vara i skolan precis hela helgen. Han har två tentor i veckan. Så jag och Lukas får roa oss själva, det är ju såklart mys att vara med Lukas, men det skulle ju vara trevligt att vara hela familjen!

Igår var jag nere på stan och shoppade loss lite. Lukas ska ju få ha ett eget rum i den nya lägenheten, så har inköpt bland annat en matta, liten klädhängare och några förvaringsboxar, alla i samma serie. Jättesött faktiskt! Finns massor man vill köpa =) vi ska väl åka till IKEA så småningom och köpa lite hyllor osv. Ska bli jättekul att inreda hans lilla rum!

Nu ligger min lillprins under babygymmet, det tröttnar han aldrig på! Jätteskoj! Tänk vad fort tiden går, han är redan 2 månader gammal! Känns som igår jag hade så förbaskat ont och låg på förlossningen. Ja, det är iaf bra underbart att vara mamma till vår lillprins!

Nu ska jag nog ta en promenad såhär på förmiddagen. Skönt att ha det gjort! Sen ska jag handla margarin för ikväll ska det moffas kokosrutor tänkte jag =) Det är ju faktiskt helg! =P

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0