Tröttmössa!


Uuuh så trött jag är idag då! Trots att vår lillkille har sovit jättebra inatt! Sov till 7, åt i tio minuter och sover ännu! Men jag, jag måste promt gå upp! Jag är störd. Jag ser bara allt som beöver fixas här hemma. När Lukas är vaken vill jag ju faktiskt spedera tid med honom och inte diskhögen! Så är det väldigt skönt att kunna sitta här utan att känna sig dum.

Igår kom jag hem efter två dagar i Katrineholm. Åkte ju dit för att kika på lägenheter. Kollade på 3 stycken. Ingen var något att ha. Men så fick vi beskedet att vi fick den lägenheten vi vill ha, tillslut! =) den ligger på norr, och har världens bästa hyra, vi kommer tjäna in över 2000 kr i månaden! Dessutom blir jag granne med Emelie =) kommer bo i porten brevid! kulkul!
Har också passat på att umgås med mina kära vänner dom här två dagarna! Är så kul att äntligen umgås mer med dom!

Idag har jag som vanligt tusen saker jag vill få gjort! Ska ner på stan och köpa superlim ( måste limma ihop Lukas sängmobil) sen vill jag hitta några byxor till Lukas då han växer som ogräs =) han är så LÅNG! Sen var det den där promenaden bort till ÖB jag ville hinna med ckså, dom har tokbillig duschcream denna vecka! haha. Gäller att vara ekonomisk när man är en fattig mammaledig kvinna! =P

Nee, vet ni vad! Nu sag sätta i gång med att göra något vettigt!

Föresten, havreneger var det roligaste jag hört på länge! men fyfy, så får man inte säga =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt johanna, när är de ni flyttar in? :)

2009-03-08 @ 09:01:48
Postat av: Anonym

Ja :) Vi får lägenheten 1a maj, men vi flyttar nog in i mitten av maj! Vilken våning bor du på??

2009-03-08 @ 10:28:26
Postat av: Emelie

Jag bor ju på första våningen, vilken ska ni bo på då? :)

2009-03-10 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0