Vilket flängande!


Vi gör inte annat än att åka till Katrineholm på den senaste tiden! :P Vi beslutade oss för något timme sedan att vi tänker åka dit idag! Martin är ledig hela veckan och vi har absolut inget att göra här hemma. Bussen går kl 17.00. Då åker vi ut till Hulta och umgås lite med Lukas farmor och farfar. Och träffar vår lilla Tone...

I morgon ska jag antagligen vara barnvakt åt min kära bror Alexander.. Om han inte är sjuk vill säga. Vill ju inte riskera att vår lillkille blir förkyld. Skulle inte alls vara kul! Jag kommer iaf att vara i Katrineholm tills på Söndag nu. Martin åker hem på torsdag, men kommer tillbaks på fredag.

Kom just att tänka på att det är ca ett år sedan jag blev gravid med Lukas. Vad fort tiden går!!! Helt otroligt! Saknar att vara gravid. Oj så mysigt det är. Jag bli avis på alla gravidmagar jag ser när jag är ute =) inte för att jag själv vill vara gravid, inte än iaf. Men det ser så fint ut, och är så mysigt.

Har nyss badat Lukas och nu sitter han i babysittern och spanar på sina små händer, dom är väldigt spännande tycker han. Snart ska vi byta bköjan för att sen vandra till bussen.

Vi kanske ses i veckan? =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas man får träffa dig denna vecka då. Hör gärna av dig.:)

2009-03-18 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0