Det som inte fick hända har hänt!


Vår älskade lilla misse Liannah finns inte längre i livet! Igår 17.30 fick hon somna in på ett djursjukhus i Linköping.

Anledningen till detta är att hon någon gång under fredagen eller i går har ramlat ut ifrån kökfönstret (på 4:e våningen) pga vinden har antagligen fönstret åkt upp, vi hade gjort det "kattsäkert" men vinden måste ha fått upp det! En vmycket vänlig människa har sen hittat henne och åkt iväg till djursjukhuset där dom konstaterar att det bästa är att avliva henne! :(

Även Ilysse hade ramlat ut från fönstret, även då har en granne tagit hand om henne. Var även hon som ringde upp till oss, så efter att jag slutade jobba igår kväll åkte vi i racerfart till Norrköping. Det var då vi upptäckte att Liannah var borta! Vi letade efter henne hela kvällen igår. Ilysse verkar må bra, hon har gått på lådan, ätit och druckit. Hon har skrubbsår på nos och haka. Vi får helt enkelt avvakta och se. Bara hon inte blir deprimerad av att vara ensam :( hon och Liannah ligger ju alltid och putsar på varandra...

Vi var iaf och hämtade älskade lilla Liannah idag. Hon var så fin, som alltid. Hon låg nerbäddad i en filt, hon låg precis som hon alltid gör här hemma. Vi har nu begravt henne i Hulta, och samtidigt planerat en fin hägg över hennes grav.

Vi kommer aldig glömma vår lilla fina, pratglada katt! Linbana, Hinderbana, Banana, Konka.. Ja, listan kan göras lång, hon hade många smeknamn.. Har aldrig träffat en katt som henne.. Och nu är hon borta!! :( tårarna vill inte ta slut!

SAKNAR DEJ LIANNAH!!

           

Kommentarer
Postat av: Erika & Hampus

Men fy, fy fy.... tänker på er!!!!!!

Stora & varma kramar från mig och Hampus.

2009-05-11 @ 00:17:10
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Emelie

ush vad hemsk johanna, blir alldeles tårögd ju...:(

2009-05-11 @ 09:25:26
Postat av: Ina

Kärt barn har många namn, blir tårögd, för jag vet precis hur du känner, fast du vet ju vad som har hänt din fina, o jag har ingen aning, fast jag är så glad över att jag fick begrava henne så jag vet vart hon är, skulle ha vart så hemsk om hon bara försvann...

2009-05-11 @ 13:12:11
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0