Födelsedag!


Idag blir jag ett år äldre. 22 år med andra ord! ^^ Börjar bli gammal och grå nu!

Min födeseldag firade jag igår ute i Hulta hos svärföräldrarna. Alla i min släkt som jag bryr mig om kom, minus mina syskon Moa & Tim. Jag bjöd på tårta som jag hade bakad och lite kakor. Det var trevligt och jag fick så fina presenter så. Älskling firade mig i morse med frukost på sängen och paket. Fick en jättefin väska utav honom, så nu kan jag äntligen slänga min gamla fula som jag har haft i 100 år. fick även presentkort på h&m, så nu ska det inhandlas lite sommarkläder!

Idag myser jag och Lukas för fulla muggar, jag kan inte ha en bättre födelsedag! Förra året på min födelsedag mådde jag inge vidare bra, spydde och svimmade. Det var även då alla fick veta att jag var gravid! ^^

Nu ska vi strax traska iväg till ICA och få lite banankartonger utav dom. Sen är det bara att börja packa! Om 2 veckor bär det äntligen av till Katrineholm!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad jag längtar..^^

2009-05-05 @ 08:56:04
Postat av: moa

Grattis i efterskott syrran. Har inte ditt nummer på mobilen :( GRATTIS IGEN =)

2009-05-05 @ 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0