Lukas ska vara hos Mormor!!!


I morgon ska jag jobba mellan 7.45 till 15.00, då ska Lukas vara hos sin Mormor. Det blir första gången han är ifrån mig och Martin så länge.. Hoppas det ska gå bra och att han ska vara snäll! Jag kommer vara supernervös och bara tänka på honom..

Nu liggr lille kisse brevid mig här, han är en riktig liten buse.. Som det ska vara! Martin sitter brevid mig och skrattar inombords för att jag skriver blogg, han tycker att jag gör bort mig! Eller ja, han tycker att alla som bloggar gör bort sig...Men det struntar jag i!

Idag ska jag få går ner på stan och shoppa loss lite. Det får bli lite nya sommarkläder.

Nehe, nu ska jag kollalite tågtider kanske..

Från och med i helgen bor vi i kholm!!! =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh äntligen^^ tyvärr är jag inte hemma i helgen men är ledig måndag och tisdag då kan vi väl ses? :)

2009-05-19 @ 15:45:17
Postat av: Emma.e

äntligen! :) nu blir ni inte av med mig. Haha

2009-05-19 @ 17:25:23
URL: http://angelicayltin.blogg.se/
Postat av: poyan

Skönt att allt är flyttat nu:) Nu kan Linné o Lukas träffas oftare!

2009-05-22 @ 21:55:17
URL: http://www.lasershop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0