Sent!


Nu är jag uppe på tok för sent!! Lukas somnade så sent som kl 22 ikväll, efter 40 minuter i badet med mig! Så nu är jag uppe så sent för att få lite av den såkallade "ensamtiden" - den är välbehövlig! Kommer antagligebn ångra det i morgonbitti när Lukas väcker mig kl 6 och är pigg! ^^

Ikväll har jag bakat kanelbullar! Väldigt konstiga blev dom! Degen jäste typ inte, och den kändes väldigt torr! Men bullarna blev väldigt goda, och stora! ^^ sen ville älskling att jag skulle göra tacoköttullar(!!) så jag gjorde det, och det smakade ju faktiskt ganska bra!

Vi försökte ge Lukas lite ersättning ikväll, för att testa! Om det nu är så att min urpumpade bröstmjölk inte räcker på lördag så är det ju bra om han kan dricka ersättning. Men tji fick vi! Det ville han verkligen INTE ha!! Så det blir till att puma 24/7 för mig! ^^ jaja, det löser sig nog!

Nu ska jag nanna kudde! Och hoppas på att lillprinsen iaf sover till kl 4! och sen lite till!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0