Valborg & badhuset


Då var vi äntligen inne i maj månad då ^^ sommaren närmar sig med stora steg. Och vilket härligt väder vi har ute sen då! Känns nästan som sommar ju.

Valborg firade vi Hulta. Vi grillade och tittade på brasan. Sen tog jag mig lite cider, det var mumma! Var ju över ett år sen jag drack alkohol. Lukas tyckte det var kul att sitta i vagnen och kolla på alla människor.
Igår var vi ute och gick 1 mil med Poyan, Malin och Linnea. Hälsans stig tror jag att den heter? Det var så härligt så, vi tog med oss lite massäck också som vi åt uppe på åsen. Sen avslutade vi med en glass i stadsparken. Riktigt härligt! Det får vi göra om! ^^ På kvällen igår var vi hos Poyan och Malin och grillade.

I morse bakde vi badkläder och tog en tripp till badhuset med Poyan och Malin, och Linnea såklart. Lukas verkade trivas i vattnet. Han simmade så fint så ^^ sen fick han även testa på att "dyka", först var jag lite hönsmamma, men sen så testade vi. Poyan och Malin var bra lärare ^^ haha. Så badhuset blir det fler gånger!

Nu sitter jag hos min mamma. Lukas sover efter badet. Vi ska väl snart äta sen bär det av till Poyan och Malin ikväla igen för att käka lite kebab och kolla på Robison.

Just ja, nu är stuga bokad i Ullared i juni.. Nu ska det shoppas =D

Nu ska jag kolla vad alla gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0