En ovanlig Lördag!

Idag har vi varit i badhuset med det övriga gänget med barn. Lukas och Linnéa älskar som vanligt att bada, lilla Isac där i mot tyckte inte alls att hans premiärdopp var speciellt kul, trots dem läckra badbyxorna. Han är ju faktiskt inte ens 4 månader ännu så att bada badhus kanske inte är det roligaste riktigt ännu. Efter badet for vi till Hulta för att äta lite lunch och för att umgås. Tanken var sen att Lukas skulle sova i sin säng där, men thi fick vi, det ville han inte. Så vi tog bilen och åkte hem, ville inte sova hemma heller, så efter att tag tog jag och med Tone och Lukas ut på promenad för att Lukas skulle sova i vagnen, och det fungerade tillslut, kanske lite för bra eftersom att  han fortfarande sover!? Detta blir en kontig kväll med helt andra rutiner!

Ikväll ska Martin på inflyttningsfest hos "Haggan", jag och Lukas får mysa själva hemma. Vad som gör denna Lördag så ovanlig är ju att vi alltid brukar umgås med Poyan, Malin, Marcus och Elin, men inte ikväll inte!!

Igår kväll var vi på bio, 2012, den var riktigt bra fakiskt, den kan jag rekomenadera att se! Lukas var med sin farmor och farfar och det hade gått jättebra som väntat!

Snart kommer Totte och Patrik hit för lite pizza innan dem ska sticka iväg på festen! Gott med pizza, något som är sig likt denna Lördag iaf! :)

Just ja, fick min kamera igår, hur bra och fin som helst! Har aldrig tagit så mycket kort! Det blir till att läsa manualen ikväll så att jag vet hur man ska använda den på bästa sätt!

Bjuder på en bild på Lukas när han gör en av sina tokiga miner!




Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessi

fin bild ju! =)

2009-11-15 @ 00:34:50
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0