Glögg!

Lukas och tog oss nyss en tur till Ö&B, köpte lite glögg som jag ska dricka ikväll, Martin också hoppas jag. Så gott med mandlar och russin i.. Mmmm mumma! Hittade såklart lite annat smått och gott också! Får inte handla för mycket skräp bara, ska ju till Ullared om mindre än 2 veckor. Åker dit med tvillingarna och deras mamma. Ojoj vad det ska shoppas, och ska ju få med mig ett antal listor från folk också :)

Idag ska det tränas också, har haft över en veckas "vila", har varit så hostig och rosslig så har skippat det, men ikväll är det dags igen! Ska bli skönt och välbehövligt!!


Nu ska snart Lukas och jag äta lunch sen blir det en middagslur för lillen, jag ska väl packa paket eller nått! Vad vi ska hitta på sen visar sig, kanske blir det en tripp till badhuset!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0