Jag ser det snöar!

Idag faller det snö från himlen, små små flingor. Vet inte om man ens kan kalla det snö :) inge vidare mysigt väder, eftersom att det blåser på tok för mycket. Har nyligen varit ute på promenad i timme med min mamma med hundarna. Dem var galna och fulla av energi som vanligt, Lukas satt och var allmänt sur i vagnen, sen somnade han. Var så illa tvungen att väcka honom här hemma för han måste äta lunch och sen sova lite senare, annars blir hela dagen dålig!

Senare i eftermiddag ska vi till badhuset med Dessan, det ska bli mycket trevligt! Undrar bara hur jag ska göra med Lukas mat? Han brukar äta runt 4-5 så hur jag ska lösa det tåls att fundera på!? Han kanske kan äta på badhuset? Finns det mikro där? :) Jaja, det löser sig allt!

Just nu står min lillplupp och diggar och dansar till sin favoritlåt (Min ponny) han är verkligen helt såld på den! Han har blivit så stor!!! 10 hela månader igår! Han har fått ett block och färgpennor, så igår ritade han för första gången, den uppskattades mycket av herren, så nu får vi väl måla hela dagarna :)

Nu ska vi äta lite lunch och så får vi se hur allt löser sig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0