Ny kamera

jag har införskaffat mig en ny kamera, och inte vilken kamera som helst, utan en systemkamera närmare bestämt en Canon EOS 500D. Jag har inte fått hem den ännu, men det kan hända att den kommer idag. Så nu ska man bara lära sig att använda den också, så att bilderna blir bra! Spännade! Lite skillad mot den kameran jag haft innan.

Nu väntar jag & Lukas på att vi kan fara iväg till badhuset, det är simskola i lilla bassängen till halv 11, sen är det fritt fram för oss. Ska som vanligt bli kul, han älskar verkligen att bada. Vad som är roligast nu är att "kasta" sig från kanten, han blir helt tokig! Sen ska vi väl hem och äta lunch och han ska sova lite, då passar jag på att jobba lite.

Ikväll blir det bio med Poyan, Malin, Marcus och Elin. Vi titta på 2012. Den verkar vara bra faktiskt. Barnledigt blir det, och det kan vara skönt! Lukas ska ha sin farmor & farfar här under kvällen. Annars vet jag inte vad som händer under helgen riktigt? Martin ska ut och partaja i morgon kväll så jag och Lukas ska väl bara mysa här hemma.

Nu ska vi äta lite mellis innan vi hoppas på cykeln till badet!

Ha en trevlig helg!



Vilken goding va!? :)

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Riktig goding till kamera! Nu är det kamera och fotokurs som gäller!!

2009-11-13 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0