Beroende?!

Igår blev det ett medelpass med Elin på Friskis&Svettis, det är verkligen hur kul som helst! Att jag inte gjort detta innan!? Känner mig nästan beroende av att gå dit numera, är så himla skönt att bara släppa allt och vara för sig själv. Och inte tala om hur nöjd man känner sig efteråt, svettig och alldeles mör i kroppen. Idag blir det i alla fall inget träningspass, det blir till att umgås hela familjen på eftermiddagen, inte ofta det händer. Lukas tror väl att man antingen har en pappa eller en mamma, väldigt sällan som vi är allihopa känns det som.. Idag står det mycket på "schemat", håller just nu på att tvättar, Lukas somnade nyss så jag ska väl passa på att duscha. Sen blir det till att skicka lite (MÅNGA) paket på företagscenter, lämna in vår trasiga videokamera och så vill jag mer än gärna hinna med badhuset med Lukas också!! Just ja, BVC för vägning och mätning kl 13.00 också. Phjuu! Snacka om fullspäckad dag! Hur får man allt att gå ihop?! Nu ska jag väl inte sitta här och gnälla om att jag inte kommer hinna med allt, kanske dags att sätta fart! :) // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0