Bloggtorka!

Det här med att blogga är inte riktigt min grej, vad skriver alla om? ja, jag har då inte mycket att skriva i alla fall. Idag har jag, Lukas och Tone varit på promenad med min mamma och hennes lilla Noowa, även Fia och hennes Lily var med. Det var trevligt! Har blivit ett par promenader denna vecka, det är ju hur skönt som helst. Tur att Lukas gillar att åka vagn!

Nu var vi nyligen kommit hem efter en svääng i lekparken. Lukas älskar verkligen att gunga, hur kul som helst. Han blir lite ledsen i ögat när han gungat klart. Vi blev kvar i lekparken i nästan en timme, och gungade bara! :) han har blivit så stor vår lille kille. Han ställer sig ju nu mer upp mot precis allt, och har precis lärt sig att man kan sätta sig försiktigt sen så att man inte ramlar och slår sig. Och ja, mycket mer händer med honom, små framsteg hela tiden! Att vinka och att klappa händerna är ju också väldigt kul, och att peka på lampan får vi inte glömma! han har även börjat försöka "prata" väldigt mycket, dröjer nog inte innan han säger ett ord eller två! :) var har all tid tagit vägen? Föddes inte han nyss?!

Ikväll blir det ett träningspass igen! Svårt att inte vilja gå, är ju så otroligt kul och skönt! Sen är det ju Grey´s ikväll, det går ju inte att missa! Nu ska jag äta äpplepajen som jag gjorde i förmiddags! Gott!



Kommentarer
Postat av: emma.e

äntligen lite uppdatering, som jag längtat :)

2009-10-21 @ 23:40:19
Postat av: Anonym

Haha, ja det var ett tag sen nu :D

2009-10-22 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0