Bränna fett!

Nu ska bulldegen bort!!

Ikväll blir det friskis&svettis med Elin, och Malin också verkar det som?! Ska bli jättekul! Har varit sugen på träning länge nu, men har ju inte blivit av. Så nu ska vi bränna våra "bebismagar" tillsammans :)

Har nyss varit och lämnat Molly hemma, vi har bakat kanelbullar här hemma - det är ju fakiskt kanelbullensdag idag! Det blev över 100 stycken. Riktigt goda blev dom såklart. Vet inte hur många har jag smaskat i mig!

I helgen har det varit fullt upp som vanligt! I fredags var min pappa här på besök, vi pratade en massa och han busade med Lukas. Hur kul som helst, känns så bra! Sen på kvällen var Mor, Henrik och Alexander här, vi bjöd på tacopaj och en massa annat gotta. Sen tittade vi å Idol.

I Lördags var vi hos Poyan och Malin, även Marcus och Elin kom denna gång. Vi spelade spel, och skrattade! Alla barnen somnade så snällt så utan gnäll. Fast lille gullungen Isac vaknade efter ett tag och var med i speladet. Jättesnäll och gullig!

Sen vips så är det Söndag idag! Vad som ska hittas på i veckan har jag inte den blekaste om faktiskt!

Nu ska jag dra ett par drag med dammsugaren, min bästa vän! Pärlsocker överallt, högt och lågt!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag har en tävling i min blogg , kika gärna in & delta om du vill.

Kram Emma

2009-10-12 @ 21:32:38
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0