Handledarutbildning.

Då var det avklarat- handledarutbildningen. Den bjöd på många intressanta saker, och många skratt, det var väldigt roliga "filmer" dem visade måste jag säga, haha! En annan rolig grej var ju att Tim, min 17-åriga lillebror (om man nu kan kalla honom lilla) också var där. Lite komiskt att han och jag ska ta körkort samtidigt, och att jag är 5 år äldre än honom, så nu blir det eld i baken, för vem vill få sitt körkort efter sin lillebror. Han var i alla fall där med vår pappa, så vi var tre Mokvisare där. Jag var där med Martin, som jag tror kommer bli en väldigt bra handledare, ansvarfull osv :) så detta kommer bli kanoners tror jag!

Lukas var här hemma med sin farmor och farfar som ställde upp som barnvakt åt honom. Så han har spenderat 3 timmar med dem ikväll, och det hade som förväntat gått jättebra, förutom att han hade varit lite kinkig med kvällsgröten, men så går det när man har varit vaken hela eftermiddagen! Nu sover han sött iaf pojken vår.

I morgon ska jag väl i vanlig ordning skicka och ta emot paket! :) det tar en hel del av dagen ska jag ta och berätta. Många turer i vagnen för Lukas, säger det igen, TUR att han gillar att åka vagn! Vid 15-tiden kommer min Pappa på besök, det blir väl fika och bus med Lukas kan jag tänka mig. Känns skönt att vi jobbar på vår relation, och jag hoppas verkligen att den kan bli bra efter allt som varit, nu ser vi framåt. Och speciellet för Lukas! Jag vill verkligen att han ska ha en Morfar som finns där, och att det ska fungera. Det tror jag att alla skulle må bra utav. Vore ju även jättekul om kontakten med mina syskon förbättrades!!!

Nu ska jag ta och sova tror jag, det är inte jag som har sovmorgon till 7,20 i morgon, det är herren i huset som har. Och känner jag vår son rätt vaknar han 05,48 i vanlig ordning.

Sovgott!

Min lillebror som inte är så liten längre!!!! :))

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack snälla för fina ord!!

hejja hejja, hoppas du får ditt körkort snart! det är skönt att ha det även om man kanske inte kör bil hela dagarna :-)



kram!

2009-10-29 @ 13:18:05
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0