Inte samma vanliga,

ikväll ska jag göra någonting som jag inte gjort på väldigt längre. Jag ska umgås med Emma, Dessan och Alec. Vi ska göra lite tacopaj och dricka gott. Det var väldigt länge sen jag både träffade dem och drack gott, så det ska bli väldigt kul faktiskt! Skönt med sovmorgon i morgon också! :)



Idag ska Martin komma hem lite tidigare ifrån jobbet, redan halv 2, då far vi ut till Hulta och svärföräldrarna, Martins syster med familj är där så vi vill träffa dem. Lukas har inte träffat dina kusiner sen i somras så det ska bli kul! Vi ska väl kääka lite lunch och sådär.

I morgon ska vi vara hundvakt åt min mammas hund Noowa, det ska bli intressant!! Tokigare och vildare hund får man leta efter! Men det ska nog gå bra. På Lördagar åker ju alltid vi till Poyan och Malin för att käka pizza och umgås, vi får väl se hur det blir i morgon eftersom att vi har Noowa. Men vore ju tråkigt att missa det tradiotionen!

Just ja, min kamera är trasig! Tips på en bra kamera? Måste ju ha en ny!!

Idag står mycket att göra på listan!! Ska skicka paket som vanligt, handla till tacopajen, systembolaget och så vill jag ju såklart hinna med att göra något kul med min lillplupp!!

Vad ska ni göra i helgen!?




Kommentarer
Postat av: poyye

Denna kamera är bäst i test av alla kompaktkameror under 2tkr, Casio exilim ex-s12:

http://www.netonnet.se/art/foto/kompaktkamera/digitalkamera-kompakt/avancerade-funktioner



//P

2009-10-30 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0