The love I feel for you baby!

Kärleken till sitt barn måste verkligen övervinna allt, precis allt här i livet. Jag skulle gå genom eld och vatten för Lukas, jag skulle utan tvekan dö för honom. När han tittar på mig med sina fina blå ögon och skrattar kan jag inte annat än att vara lyckligast i världen! Klart att det kan vara riktigt jobbigt ibland att vara förälder, att vara trött för det mesta, att aldrig kunna ta sig själv i första hand. Men det är värt allt det där, dem bra sakerna överväger allt det där jobbiga!

Lukas är verkligen inne i peridod av framsteg, han växer så att det knakar, börjar bli en riktig liten person med en vilja. Man ser på honom att han förstår mycket mer nu än vad han gjort tidigare. Det ska blis å kul att fortsätta se honom växa och utvecklas och bli större, tillslut vuxen!

Jag funderar ofta på vad jag gjorde innan jag hade Lukas? Klart att man kan vara lycklig när man inte har barn, men när man väl fått barn så förstår man att den sanna lyckan är att ha ett barn.

Att ha fått Lukas är det bästa som hänt i mitt liv och jag vill aldrig förlora min fina son!



Kommentarer
Postat av: emma.e

Kul att de händer lite härinne ;) Längtar tills imorn, ska bli så roligt att spendera kvällen med er, de var ju några år sedan eller så =p

2009-10-29 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0