Åter igen


Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya skiva och han har verkligen åter igen lyckats! Han gör verkligen helt otoliga låtar, vilka texter! Han är verkligen min "idol", utan tvekan! Har varit på två konserter när han har sjunigit, hoppas att det blir fler.

Idag har jag varit i badhuset med en liten tjej som jag är kontaktperson åt, vi hade det jättekul, busade och plaskade! Ikväll blir det pizza hos Poyan och Malin, gott ska det bli! Kanske blir en film också.
I morrn blir det en heldag i Eskituna med Emma, ska handla lite höstkläder och bara umgås, ska bli riktigt kul!

Nu ska jag fixa och dona lite innan Martin kommer hem från träningen.


" Jag blundar i en fusen, tyst minut"



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

winnerbäck kan verkligen trolla med orden, tror inte han KAN misslyckas haha =)



kram!

2009-09-21 @ 20:29:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0