Busunge!


Har en riktig liten busunge här hemma! Han vägrar att sova! :) Han vaknade först klockan 5 i morse, fick välling för att sen somna om till klockan 7. För det första är det en dum vana att börja vakna kl 5 för att få välling.. Det har han inte gjort förut, och för det andra vill han inte sova mer nu innan lunch, vilket också är dumt för då kommer vi ur vår rutin lite.. Men får helt enkelt ha en surisunge här hemma till kl 2 när det är dags för eftermiddagsluren! Phjuu! Tur att jag älskar honom!

Igår var jag iaf hos min mamma. Bullbak blev det, men kan inte påstå att jag medverkade så mycket. Fick vara med min älskade son som även då vägrade sova mer än 20 minuter. Goda blev dom iaf, sitter faktiskt och smaskar på en nu. Lukas lekr med något för honom väldigt intressant, nämligen ett dvdfodral. Tänk vad lite som krävs för att vara nöjd när man är liten :)

Igår kväll började jag och Martin titta på Arn2, men den är ju så sabla lång så vi stängde av. Han var trött efter sin första arbetsdag och jag var trött efter att ha gått upp kl 5. Så det blev säng tdigt istället, närmare bestämt halv 10. Sknt att vakna något utvilad i morse iaf. Jag och Lukas har nyss tagit oss en promenad med Tone. SKa väl snart ställa mig och laga lite lunch till lillen. Storkok ska jag nog göra, med kyckling. Både godare och billigare än burkmat! Fast vi ger Lukas burkmat också, väldigt smidigt om man ska bort t.ex.

Vad vi ska göra i eftermiddag vet jag ine riktigt- kanske ska ta den där promenaden till skokanonen som inte blev av igår. Annars ska vi nog bara mysa här hemma. Och när Martin kommer hem runt kl 5 ska jag ner till Friskis&svettis för att börja träna. Nu ska fettet bort! :)

ha en trevlig dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0