För 8 månader sen!


Ja, för 8 månader sen föddes vår lille gosunge! Vad fort tiden går när man har kul :) för kul har man verkligen med en liten plutt som Lukas. Känns som att det var igår vi var på förlossningen och jag hade så ont så ont! Snart är han tonåring :)

Idag har jag haft Sarah här på besök, vi har smidit vår plan :) ska bli så himla kul! Hon kom vid 9 och åkte hem runt lunch. Sen traskade jag och Emelie till Konsum, hon handlade lite lunch. Sen gick vi hem till mig och käkade. Sen vet jag inte riktigt vad vi syslade med :) Lukas somnade och sov till 3. När han hade vaknat traskade vi ner på stan och skickade iväg ett par packet, ett besk till åhléns hann vi även med.

När Martin kom hem vid 5 åkte vi och storhandlade lite, så nu är kyl och frys fulla! Skönt! Nu ligger jag i sängen och ska väl släcka för att sova. Kommer ångra i morrn bitti att det blev så sent ikväll! Fyfy! I morgon på förmiddagen ska iaf jag och Lukas åka hem till syster/moster Moa och hälsa på, ska bli jättekul! Var evigheter en vi verkligen träffades och pratade, och hon ska få träffa Lukas för första gången. Så det ska vi roa oss med under en del av dagen. Vad som händer på kvällen vet jag inte? Pizza i vanlig ordning kanske? Vore ju trevligt faktiskt!

Nu kudden! Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessi

åh shit, vad tiden går fort! helt galet =)

2009-09-04 @ 03:21:47
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0