Gravidmagar!


Vart jag än vänder mig om så ser jag fina gravidmagar överallt. Det ser så mysigt och vackert ut, kvinnligt! Jag trivdes jättebra i att ha en stor mage, just för att man hade en liten bebis där inne som man var så nyfiken på. Och för att det är så fint! Förra året vid den här tiden var jag ju faktiskt gravid.

Lukas ligger och sussar på sitt rum nu, jag har fixat och donat lite här hemma. Ska ta och paka lite paket som vi ska cykla iväg och skicka sen. Denna gång har vi faktiskt ett paket att hämta ut också, spännande! Vad som händer och sker mer idag vet jag inte rikigt än. Kanske bilr det en sväng till badhuset och kanske hälsa på min gammla mamma.

I Söndags var jag hos Emma i Eskilstuna, det var jättekul! Handlade en drös med höskläder. Behövdes verkligen! Emma var en bra klädcoach! Sen käkade vi thaimat och var hemma hos henne en sväng. Åkte hem runt kl 6 på kvällen, maten stod på bordet när jag kom hem, det är härligt!

Nu ska jag packa dom där paketen tror jag!

Ha en bra dag i höstvädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0