"Mamammamamma"


Min lille plutt ålar omkring här och är inte på det bästa humöret, från lilla munnen kommer det hela tiden "Mamamamma" vad han nu menar med det? Låter ju som att han pratar med mig, men så är det nog inte :)
Han valde att vakna kl halv 6 idag, och det är jag mindre glad för! Knappast någon tidpunkt då jag är pigg och vill gå upp. Men han är chefen så det är bara att lyda!

Vad vi ska hitta på idag vet jag faktiskt inte. Kanske cykla till badhuset en sväng, och sen kanske hälsa på min mamma. Ska väl skicka en eller hundra spikmattor också. Skulle vara Martins jobb men är nog mer mitt jobb om jag ska vara ärlig! :) Men vad gör väl det när jag ändå baa går hemma om dagarna.

Säljer diverse saker just nu faktiskt, t.ex nitenro DS spel, finns flera stycken, så är det någon som vill ha är det bara att säga till. Även massor av Hello Kitty saker. En rikttig försäljare har jag blivit :) haha.

Nej, nu ska jag ta hand om min lille son som inte alls är glad. Är nog den där dumma förkylningen som spökar! Inte kul med en rinnade näsa när man inte kan snyta sig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0