Plaska & dyka.

Så fort Lukas bara vaknar ska vi trapma iväg till badhuset för en halvtimmes plask och bus. Är verkligen jättekul att vara i badhuset med honom, han älskar verkligen att bada. Att "dyka" är en stor favorit. Efter badet blir det lite lunch och sen ska vi nog traska iväg till Kvantum för att handla lite gotta till helgen.

I helgen ska vi se till att hitta på något kul har vi bestämt! Martin kom med idéen om att vi skulle gå ut i morgon kväll bara han och jag medans Lukas skulle vara hos sin Mormor, men vi kom överrens om att vi tar det en annan helg. Istället blir det nog ett besök på IKEA för lite shopping, även lite annat smått och gott kan jag tänka mig att handla, Lukas beöver lite höst/vinterkläder nu när det brjar bli så ruggigt! Sen vet jag inte om vi ska hinna med en besök hos min farmor också, då skulle hon bli så glad.

Annars rullar dagarna på, vi gör inte så mycket, ändå går dagarna fort. Skulle så gärna vilja gå till någon öppna förskola med Lukas men vill ha någon annan mamma att gå med. Men får nog ta och gå själv iaf.

Nu ska jag packa badkläderna och invänta ett litet pip från Lukas rum, då kan vi trampa iväg!

Ha en bra helg!




Tänk när min lillplupp var sådär liiiten..

Kommentarer
Postat av: erika

vilken öppna förskola brukar du gå till då?=)

2009-09-25 @ 10:43:07
URL: http://eriikamaria.blogg.se/
Postat av: Jessi

men då! alla ska till ikea, förutom jag.. :(

2009-09-25 @ 14:21:18
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0