Sjuknäsor!


ja och Lukas är för tillfället sjuka här hemma. Stackars oss! Jag är snori halsen svider. Lukas hostar hela tiden, stackars min bebis. Och så lite feber på det för oss båda. Det är inte på topp här hemma!

Just nu kurerar vi oss lite med lite ars Winnerbäck på stereon, bra grejer! Man kan ju inte bli annat än pigg av att lyssna på honom.

I eftermiddag bjuds det på mat hemma hos Mor min. Om vi orkar vill säga! Det vore ju skönt att slippa stå vid spisen själv! Skulle kanske ha träffat Dessan idag också, men det får vi nog flytta till en annan dag. Typsikt! När man väl ska träffa någon så ska man vara sjuk!

Mja, annars har jag inte så mycket att skiva som vanligt! Kan inte vara många som läser här alltså! haha!


Nu ska vi mysa!


Kommentarer
Postat av: Jessi

jag läser minsann! ;p krya på er!

2009-09-30 @ 20:29:32
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Carro med bebis i magen ♥

Jahaa, men det låter ju jätte praktiskt de. :)

Blir nog en sån ;) ♥

2009-10-01 @ 10:17:36
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0