Sover så sött!

Vad skönt det är med en bebis som somnar redan klockan 7 om kvällarna. Man får verkligen den där välbehövliga ensamtiden som man behöver. finns ju dom som har sina bebisar uppe till klockan 11 för att sen få sova längre nästa dag, alla gör som dom vill med sina barn, men jag föredrar denna ensamtid på kvällen och att sen gå upp lite tidigare. Sen tror jag även att det är en bra rutin inför dagisstart lite senare.

Martin är iväg och tränar med Marcus i vanlig ordning. Jag själv ska nog lägga mig i soffan och kika lite på tv. Kan gissa på att det inte finns något bra att se men skönt att ligga där i alla fall. I morgon kommer Sarah hit, vi ska prata och planera lite inför vår "grej". Ska bli kul! Kanske träffa Emelie också? Om hon har tid!! Nej, soffan var det va? Blir nog ett degistivkex eller två också.. Gonatt på er!



Lukas med mormor. Här var han inte stor inte! Lillpluppen vår!! I morgon blir han 8 månader!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är klart att jag vill träffa dig och lukas idag^^

2009-09-03 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0