Vakna!


Nu har min gosunge sovit i över två timmar! Vill att han ska vakna nu :) när han väl gör det ska han få gröt, sen ska vi cykla ner på stan och kika lite sen trampa vidare till syster Moa.

Ikväll blir det pizza hoppas jag. Vad som sker annars i helgen vet jag inte? Kanske åka till svärföräldrarna i morgon på dagen. Man orkar inte göra så jättemycket. Lukas är verkligen inne i en period då han vaknar många gånger på natten och är gnällig.. Det är jobbigt att bli väckt flera gånger och tar ju sen en stund innan man riktigt somnar om igen!

Just ja! Från och med Tisdag är jag kontaktperson :) ska bli jättekul! Det är till en ganska ung tjej jag ska vara kontaktperson. Ska bli jättespännade oc lärorikt! Funderar också på att pugga lite kurser på distans, men vet inte rkigt vilka ännu. På så sätt kan jag sprara lite föräldradagar också, och det skulle vara kul att ha kvar några.

Nu ska jag gå in och kika på gossen så att han lever!

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack ska du ha! ^^

Jag köper alla mina smyckesdelar hos mina favoriter:

www.barapyssel.se

www.teardevil.se



Dom är båda billiga och bra men man hittar också färdiga smyckeskit hos www.pandurohobby.se och www.slojd-detaljer.se. Om man söker på pärlshoppar eller smyckesdetaljer på google så får man upp många, många fler alternativ. Bara klicka runt och välja sin favorit.

Lycka till!

2009-09-08 @ 10:08:50
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0