Äventyr


Om en halvtimme drar jag och älsklingen iväg på äventyr. Vad det är vi ska göra har jag ingen aning om :) jag har bara fått order om att packa en övernattningsväska. Det ska bli väldigt spännande och kul att komma iväg på någonting. Lukas, han ska sova hos Poyan, Malin och Linnéa över natten. Först ska Emelie hämta honom på dagis och ha honom i ett par timmar. Tack snälla ni! Allt har Martin fixat utan att jag vetat om det!


Har nyss tillbringat en halvtimme i telefonen med Tele2. Det mobila bredbandet är lika segt som en snigel och krånglar konstant! Hoppas att det ska hålla sig bra nu.

Kommer på mig själv att jag är en riktigt hönsmamma!! Jag verkar bara tro att det är Jag själv som klarar av att ta hand om Lukas. Skitnervös är jag nu när han ska sova borta. Tänk om han saknar mig, om han känner sig övergiven, tänk om dem inte gör rätt osv :) fast innerst inne så vet jag ju att våra vänner som Lukas känner hur bra som helst kan ta hand honom hur bra som helst. Han är i tryggt förvar!


Min påhittiga älskling (tror jag)

Kommentarer
Postat av: emma.e

Hoppas ni får det trevligt =)

2010-04-09 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0