Då var det gjort.


Nu ligger Iysse också i en kista under den kalla marken. Hon var så fin, hon såg så fridfull ut, inte alls som Jeenge. Det såg bara ut som att hon sov. Så nu ligger de där alla våra fina 3 katter. Hoppas verkligen att de är på något bra ställe där de trivs. Eller att det bara är svart och att lidandet är över.

Ikväll ska vi inte göra något speciellt. Jag ska hoppa på cykeln och trampa till konsum. Ska handla lite gotta och hyra en film. Det är ungefär vad vi orkar med. I morgon ska jag till mor min tidigt för att ha en bakdag. På Söndag firar jag att jag fyller 23 år. Jag fyller egentligen på Tisdag, men Söndag är en bättre dag. Då är alla som vill välkomna :)

Nu blir det myskväll med film och kattminnen <3





Den sista vilan.... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0