Denna huvudvärk


Jag har under hela dagen haft så himla ont i huvudet. Alnednigen till det är att jag försöker skippa godsaker. Jag är bara inne på andra dagen, men ska verkligen försöka hålla mig till att bara äta godsaker en gång i veckan, t.ex lördagar. Jag erkänner, jag är sockerberoende, jag skulle kunna sitta med en skål godis i handen hela tiden. Det finns liksom inget stopp. Och efter att ha fått barn så är kroppen mindre vacker, lägg sedan till en massa godis på det. Inte fint eller bra alls! Så, istället får jag stå ut med huvudvärken, som förshoppningsvis försvinner snart... Nu sitter jag i alla fall här med lite vindruvor, mer än gott!

Eftermiddgen spenderade vi i hulta. Vi åkte dit för att låna lite redskap som vi behöver ha nu när vi ska röja på kollonilotten. Sen åt vi lite pannkakor innan vi åkte hem. Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit hemma hos Fia som har valpar hemma som är drygt 3 veckor. Hur söta som helst, tog såklart med kameran och knäppte ett par kort.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min tidning. Hoppas huvudvärken försvinner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0