Du lilla


Under reklamen av Grey´s Anatomy kollade jag lite på texttv där jag hittade en "artikel" om en 15 månaders pojke som avlidit efter att ha blivit påbackad av en bil. Fy säger jag bara, kunde inte sluta tänka på det under hela programet sen, och gör ännu. Så himla hemskt, den lilla pojken var lika gammal som Lukas är nu! Läste sen nu på nätet att det var hans egna pappa som hade backat på honom, av olyckshändelse. Det måste ju göra det hela ännu värre för den stackars familjen! :(

Nej fy, nu kommer jag inte kunna sova inatt!! Stackars stackars lilla pojke som fick lämna livet allt för tidigt och hans familj som nu kommer få leva med sorg! :( :(


Vet inte vad jag skulle ta mig till om Vår lilleman försvann!!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Åhå, när och bra =)

2010-04-15 @ 14:31:27
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0