Du underbara sol!


Vad glad jag är idag, jag får en härlig känsla som sprider sig i hela kroppen. Anledningen till det är det underbara vädret, den härliga solen! Idag är väl alla som jämt är så lyckliga ännu mer lyckliga!

Jag sitter på kontoret just nu, ska snart ta cykeln och trampa hem och äta lite lunch med mina pojkar. Dem är hemma idag, Lukas är feberfri idag men fortfarande lite hängig, så idag är det en "kurerar sig dag".. senare i eftermiddag ska vi åka till Martins syster Susanne som fyller år. Skönt att ha något att göra på eftermiddagen, de brukar annars vara så långsamma.

Innan kalaset hoppas jag på en latte eller två. Är hög tid för det nu! Emelie!

SOLEN, NU KOMMER JAG UT!



Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Janni-snart mamma <3

tack så mycket för tipset, det är alltid bra att veta.. konstigt att dom gör produkter som inte är bra?



Fin blogg du har!! underbart söt!

2010-04-19 @ 17:50:49
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0