Får det lov att vara en kopp tea?


Idag var det morgon tidigt hemma hos oss. Närmare bestämt klockan 04.48 var det dags att stiga upp, det var lillemannens önskemål. Bara att lyda! Tur för mig att jag har en gullig son som nu för tiden älskar att mysa. I en timme låg han raklång på mig och myste, kärleken kan inte beskrivas i ord.

Dagis var ett kärt återsende idag, han bara sprang med sina små ben emot dörren och sa " Dää däää däää", att säga hejdå till mig var det inte tal om :)

Har jobbat lite idag, men var snabbt överstökat. Skönt att ha ett så pass fritt arbete, så att man kan styra det hela själv som man vill. Jag hoppade sen på cykeln för att ta ett x antal koppar tea med min mor som är hemma med en sjuk Alexander. Sen fick jag ett ryck och gick djulöalé med Noowa, vi var ute i över en timme, otroligt skönt! Noowa var jätteduktig och var fsktiskt riktigt rolig att promenera med.

Ikväll ska det storhandlas mat, sen var det tal om att äta middag hemma hos mor min. Då blir Lukas glad!



En liten farbror förra sommaren <3

En basker som Lukas kan ha måste inhandlas. Hur sött är det inte!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0