Härlig dag lider mot sitt slut!


Nu börjar det skymma ute, Lukas sover och jag sitter här hemma i min ensamhet. Martin är och spelar innebandy med Marcus, precis som han alltid gör på måndagar. Själv ska jag kolla runt lite på nätet, sen blir det Spårlöst.

I eftermiddags tog vi bilen till Susanne som fyller 42 år idag. Där bjöds det på tårta och fika. Lukas var på strålande humör och busade runt överallt, allra helst ville han vara i den förbjudna trappan! Efter att ha varit där någon timme tog vi bilen vidare hem till Mor min. Där busades det ännu mer, och slutade sedan i tårar när vi skulle åka därifrån. Lukas älskar verkligen sin Mormor.

I morgon är det dagis för Lukas som gäller, och vi vuxna ska jobba. Jag ska även försöka tvinga mig själv till att tvätta fönsterna. Jag tänker det varje dag när solen ligger på (när man ser all smuts) men sen "glömmer" jag bort det lika fort igen.




Visst är Lukas nya dress söt? :) Kunde inte motstå den när jag såg den på Lindex för endast 39 kronor!

Kommentarer
Postat av: MammaFrida ♥

Hon har ännu inte börjat sätta händerna i munnen tack och lov :)

Gud vilken söt dress! Tråkigt att man inte har några barnklädesaffärer här!

2010-04-20 @ 08:23:01
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0