Helgen i bilder



Då har åter igen en bra helg passerat, bara denna tråksöndag kvar.

I fredags umgicks jag med Emelie i stort sett hela dagen och kvällen. På dagen traskade vi lite på stan och drack lite tea hemma hos mig. Hon följde sedan med och hämtad Lukas på dagis. Sen var det bara hem och börja fixa och dona. Klockan sex sen kom Emelie, Leo och Cicci över på lite mat. Potatisgratäng med fläskfilé i rosepepparsås blev det. Vi drack ett par cider och hade det trevligt. Närklockan närmade sig åtta gick vi tjejer över till Cicci för att fortsätta kvällen. Meningen var att vi bara skulle ta det lugnt framför tv:n med lite vin, men jag och Cicci hamnade på Harry´s till slut. Där var det mycket trevligt, dansade och hade oss. En lyckad kväll om jag får säga det själv :)





I lördags vaknade jag med en huvudvärk runt klockan nio. Men pigg och allert som man är så traskade vi ändå ner till kollonilotten för att fixa lite. Vi tog med oss alla krattor och tillbehör, Lukas har ju också en kratta och den är väldigt populär må ni tro. Vi var där i någon timme innan vi gick hem för att äta lite. Sen sov jag och Lukas middag. Framåt kvällen kom Poyan, Malin och Linnéa hit. Vi käkade pizza och spelade monopol, och för tredje gången i rad vann Poyan!






Idag är Lukas sjuk. Han är relativt pigg men han har feber och är hostig/snorig. Vi har inte alls kul idag. Vad gör man en dag som denna? Ska väl börja med maten om inte allt för länge, sen blir det lugnt hela kvällen.

Hoppas att Ni har haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0