Ilysse


Så var det visst dags igen. Jag förstår inte hur jag ska orka med detta! Ilysse insjuknade i morse, hon började spy och var allmänt slö. Jag ville absolut inte ta någon risk, och ringde direkt till veterinären. Vi fick en akuttid. Martins föräldrar kom genast in till stan så att vi kunde åka iväg.

Efter 2½ timme kommer slaget i magen. Ilysse är lika sjuk som Jeenge var. Skillanden är att hon är i ett tidigare stadie. Men med Jeenge gick allt så otroligt fort, därmed ser inte Ilysses chanser så goda ut. Vad veterinären nu ska göra är att skynda på svaret på Jeenges obduktion, och därmed kanske ha en chans att stoppa det elaka som härjar i Ilysses kropp. Jag ber till min Gud att det ska ordna sig för henne, att hon ska få komma hem igen, och att jag inte ska behöva gräva ner henne i den kalla jorden också.

Allt är bara upp och ner nu, det känns otroligt tung!


Älskade älskade Du!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet inte vad jag ska skriva johanna, finner inga ord.. Det är bara för sorgligt..:(

2010-04-29 @ 08:31:07
URL: http://emelissophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0