Kollonilott


Jaha, då var vi med kollinilott då! :) Vi valde nog den som det krävs mest arbete med, men det var verkligen den jag fastanade mest för! Så nu är det bara att sätta igång!

Emelie bara skrattar när jag säger att vi har skaffat kollinilott, att det är så vuxet. Jag vet att du kommer vara avundsjuk sen i sommar när vi får en massa jordgubbar, potatis, morötter och allt vad det nu ska bli! ;) sådetså!

Idag ska det komma en reviron till kontoret och prata lite. Jag kommer antadligen att anlita henne då jag inte kan sköta allt det där själv. Nervöst! Sen blir det förhoppningsvis en latte med Emelie i det fina vädret. Sen ska jag köpa ett par rosa, jättefina gummistävlar. Det kommer att behövas när vi ska jobba nere i kollonilotten minsann.

I eftermiddag ska vi trampa bort till Mor min och få lite mat i magarna. Ska även hinna med att gå till trafiskolan för att köpa en Övningskörningsskylt, för nu är det äntligen dags!

Allt för mig nu!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du vet vem som kommer smyga dit om natten och palla lite va? ;)

2010-04-14 @ 12:07:48
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Här har du en som är så avunsjuk så det nästan inte finns =P Var har ni lotten?

2010-04-14 @ 16:40:53
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0