Ljus stanna kvar...


Har nyss pratat med en djurskötare om Jeenge. Hans tillstånd är detsamma som igår verkar det. Veterinären ska ringa upp mig under dagen och berätta lite mer ingående och se hur vi ska göra med honom. Det är så tomt här hemma när han inte är här. I går sprang Lukas omkring och letade efter honom också :(

Ska precis iväg och jobba nu, min väckarklocka ringde inte som den skulle!! Ikväll ska vi iväg, men vart skriver jag inte :) folk som inte ska veta kan läsa. he he.

Hoppas att ni får en strålande helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Johanna, nu vart ju jag nyfiken på vad ni ska hitta på för skoj ikväll..;)

2010-04-23 @ 10:35:37
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0