Myskväll..


.. men mig själv står på listan för kvällen. Jag har hyrt en film för ynka 15 kronor och köpt mig en coca cola light samt en mango. Så roligt ska jag ha det! Jag vill ha sötsaker!!!
Lillemannen ligger i sin säng sen en kvart tillbaka, han sover redan där inne. Det tar på krafterna att ha feber, stackars liten.

Den här dagen har varit otroligt seg, klockan har nästan stått stilla. Vi har bara varit inne och myst idag, var bara i väg en sväng och tvättade bilen. Det tyckte Lukas var väldigt kul! Sen åt vi lite strips, kyckling och bearnaisesås till middag, smarrigt värre.

I morgon blir det hemmadag för Lukas, bilen ska in på service och en annan ska väl jobba järnet. Mycket beställningar har rullat in under helgen.

Nu ropar soffan på mig!


Ledsen liten sjukling!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Skulle vara kul att vara med dig på jobbet och se vad du sysslar med ;)

2010-04-18 @ 20:45:13
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0